Alone boy

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

SiNgLe Single Single Single Single Single Single Single SiNgLe

این پست ثابتمه

سیستم تبادل لینکم کار میکنه



نظرات شما عزیزان:

مژده ومژگان
ساعت22:41---28 خرداد 1393
slm....vebet adamo yade khateratesh mindaze.......its great !!
linki maro ham link kon lotfan....
tanx...


باران
ساعت16:12---21 خرداد 1393
به نظر من به جایی که ادم تنها باشه با بقیه دوست باشه من کاملا مخالف شما هستم از سکوت متنفرم و از تنهایی خیییییلی بدم می اید ادم افسرده و گوشه گیر می شه

setare
ساعت19:45---5 اسفند 1392
سایت خوبی دارین
پیش منم بیاید خوشحال میشم
لینکید


یه دختر خوب
ساعت17:29---20 مرداد 1392
سلام دوست خوبم یک فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت.گفتم چرا برگشتی؟؟ گفت فرشته ها که نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.بیست ها فرشته تو دنیا هست نه تاشون خوابن ده تاشون دارن بازی میکنن.یکیشونن داره این پیام رو می خونه. این پیام جک نیست یه وقتیه فردا بهترین روزه زندیگیته.این پیام رو به ده تا از دوستات بفرست حتی به من.مطمئن باش کسی که دوستش داری قافل گیرت میکنه.مطمئن باش.

delina
ساعت15:50---23 ارديبهشت 1392
ڪاشـــــ فقط بوבـے

وقتـے بغض مـےڪرבم

بغلم مـےڪرבـے و مـےگفتـے

ببینمـــــ چشمـــــاتو

منـــــو نگاه کـטּ

اگه گریـ ـہ کنـے قهـــــر مـےڪنم میرمـــــا !!!


امير
ساعت20:13---25 اسفند 1391
سلام_من يه جي اف بامعرفت ازكرج ياتهران ميخوام_‏09122825749

neda
ساعت22:37---6 بهمن 1391
زندگی یعنی همین امروز همین حالا

یعنی در آغوشت تا همیشه تا فردا

زندگی یعنی نگاه تو

کوک کردن قلبم با صدای تو

دل دادن به آهنگ دل پاکت

سرور و عشق در فضایی ساکت

زندگی یعنی همین دم

که از دلتنگم

می دانی

از این حسم عشق را می خوانی

زندگی یعنی داشتن قلب پرستو

در این وادی پست و ناهنجار تو در تو



یه آبجی
ساعت16:09---6 بهمن 1391
سلام چرا اینقد منفی؟منم الان تنهام. چون قبلا فک میکردم دنیا پر از عشق و وفاداریه و میخاستم اثباتش کنم ولی.....مغلوب روزگار شدم و دنیا برعکسش رو اثبات کرد.حالا هم بیخیال عشق شدم و تو کیف دنیایی هستم که خودم ساختم!برام e بذار.منتظرم!لطفا.بای

ony
ساعت13:06---25 دی 1391
سلام وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سربزنی و اگه خواستی لینکم کنی

Zahra
ساعت11:50---25 دی 1391
سلام
وب خیلی زیبایی داری بهت تبریک میگم.
منم تازگیا یه وب درموردخاطراتم درست کردم خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتووبگی
ازهمه مهمتر لطف کنی ومنولینک کنی
موفق باشی
منتظرمwww.Shabhayeporkhatereh


امیرحسین
ساعت23:39---15 دی 1391
سلام دوست عزیز، وب زیبایی داری ، خوشحال میشم اگه به کلبه ی منم سر بزنی ، اگه با تبادل لینک موافق بودی از طریق تبادل لینک هوشمند اقدام کن و اگر هم از اون طریق نتونستی ، منو با اسم اشک پنهان لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم . موفق باشی .



mr-jasmin
ساعت20:48---16 آبان 1391
گوگل بالاخره کم آورد

.....
ساعت12:20---3 آبان 1391
سلام اینو بخونید:

























ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

























http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما......





نیلوفر
ساعت11:40---22 مهر 1391
اگر موفق شدید به کسی خیانت کنید

آن شخص را احمق فرض نکنید

بلکه بدانید که او خیلی بیشتر از انچه لیاقت داشته اید

به شما اعتماد کرده است . .[گل]
دیگه نیستم تو لینکاتون..؟؟!!اشکال نداره..


b
ساعت14:47---26 شهريور 1391
354+

جامانده...
ساعت22:18---22 شهريور 1391
نفسـ هايت..راعميــــــق بكش..
ازدلت كسي راكه بخواهي بيرون كني...و "او"،دلش نخواهدبرودبيرون ،كاركمي سخت ميشود... حالافكركن دل "تو"مال"او"باشد...يعني اصلامالك آن "دل"خودش باشد...بيرون كردنش بي انصافي ست...نه؟!حالا كارت سخت ترميشوداگرموقع رفتن بايستدكنار درقلبت وآيه نازل كند:
الَّذِينَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ/رعد،28
همان كسانى كه ايمان آورده‏ اند و دل‏هايشان به ياد خدا آرام مى‏يابد آگاه باشيد كه دل‏ها تنها به ياد خدا آرام مى‏ يابد .
نفسـ...بگويدمن رابيرون نكن...!"أَلاَ "..."آگاه باش"كه تنهابايادمن آرام ميگيري...انگاركه بترسدازقلب بي حضور خودش...انگاركه نمي خواهدتنهايت بگذارد.ناآرامت بگذارد...انگارنمي خواهدقلبت رادرطوفان ببيند،حال دلت راخراب ببيند.يخ زده ببيند.كسي غيرازخودش راتوي قلبت ببيند...قول"تَطْمَئِنُّ"مي دهد تادلت رابدست بياورد...


چت مت
ساعت21:07---15 شهريور 1391
چت مت بهترین روم ایران زبانان با مدیریت امین و لینا
حتما منتظرتیم دوست عزیز


هانيه
ساعت13:33---23 مرداد 1391
خواهش ميكنم. چه موردي داره؟

هانيه
ساعت13:33---23 مرداد 1391
خواهش ميكنم. چه موردي داره؟

fatemeh
ساعت20:14---22 مرداد 1391
´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´وبلاگت عالیه´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

salam mamnon misham be me ham sar bezani....


غزل
ساعت0:39---17 مرداد 1391
به تاریخ این پستت دقت کردی؟؟؟

یاس
ساعت12:00---16 مرداد 1391

_________________$$$$
_________________$$$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
__________________$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
_________________$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
________________$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$_____$$$$
___________$$$$$______$$$$$
___________$$$$$_______$$$$
__________$$$$$$_______$$$$$
_________$$$$$$________$$$$$
______$$$$$$$$$_$_$_$_$_$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$________________$$$$$$$$
__$$$$$$$$__________________$$$$$$$$
_$$$$$$$$____________________$$$$$$$$
$$$$$$$$______________________$$$$$$$$
upam


عشق وتنهایی
ساعت23:33---15 مرداد 1391
سلام وبلاگ عالی وقشنگی داری با مطالب زیباااااااا[گل] این وبلاگ منه http//:eradatramin.blogfa.com اگه خواستی لینک کن به منم بگو تا لینکت کنم

شیما
ساعت15:37---19 تير 1391
سلام دوسته گلم اپم این اپ برام خیلی مهمه و شایدم اخرین اپه وبم باشه پس حتما سربزن
بای.


عیسی
ساعت0:27---19 تير 1391
بهترین شغل دنیا با درآمد عالی ....
سایت Green Horse یکی از سایت های بسیار ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است
برای ثبت نام به لینک زیر برو
http://tickerbar.net/join_now.ghc?r=337111658
برای اطلاعات بیشتر برو به:



افشین
ساعت18:45---14 تير 1391
لطفا عکس رو پاک کنید

افشین
ساعت22:21---12 تير 1391
سلام

عسل
ساعت10:24---12 تير 1391
سلام

عسل
ساعت10:20---12 تير 1391
سلام




هرمايني
ساعت14:36---24 خرداد 1391
سلام من تازه اشنا شدم با شما وبت عاليه حرف نداره محمد راستي اسمت كه درسته اخه بعضي ها اسم خودشون رو نميزارن ومن مخالف اين كارم ببخشيد زياد شد با

عاشقانه
ساعت19:04---18 خرداد 1391
سلام وبلاگت زیباست خوشحال میشم به منم سر بزنی

رها
ساعت0:32---15 خرداد 1391

همه رو خط زدیم که به عشقمون برسیم غافل از اینکه خودمون خط خورده ی عشقمون بودیم تابه عشقش برسه

وبت خيلي قشنگه/ب منم سربزن


nameless
ساعت1:53---12 خرداد 1391
تو کدوم وب سایت به دیگر حقوقمون ،...... رای بدیم؟؟؟؟
تمام عمر با اسم کوروش گوشمان را پر کردند حال آن که زیباترین آهنگ ها را داریوش خوانده بود.


darya
ساعت1:13---12 خرداد 1391
salam.man az neveshte hat kheyli khosham umad
pishe manam bia......
tanham va poraz hese gharibi.....


داش حسین
ساعت1:03---12 خرداد 1391

با سلام خدمت شما دوست عزیز

-با توجه به لطف بسیاری از دوستان و بازدیدکنندگان " متفاوت ترین سایت عاشقانه " که خواهان " تبادل لینک " با این وبلاگ بودند (با این توضیح که در صفحه اصلی وبلاگ با محدودیت لینک ها "نداشتن بازدید روزانه+1000" روبه رو هستند) تصمیم گرفتم تا در شرایطی خاص در این صفحه =
http://link-ki3.fay.ir/

به تبادل لینک با هر وبلاگ و وبسایتی با هر آمار و رتبه ای اعلام آمادگی کنم.

-لطفا ابتدا لینک این وب سایت را به آدرس: www.ki3.in و با عنوان "متفاوت ترین سایت عاشقانه" در لینکستان خود قرار دهید و سپس در قسمت نظرات=
http://ki3.in/post/comment/391
،آدرس و عنوان لینک خود را بگذارید تا در کمتر از 24ساعت لینکتان را در این صفحه اضافه کنم.با تشکر از توجه و حضور گرمتان.
*ki3.in با بازدید میانگین روزانه +1500 و پیج رانک گوگل 2 و رتبه الکسا 14هزار ایران و رتبه الکسا 1میلیون جهانی بهترین مکان برای افزودن ترافیک و بالا بردن رتبه شما در میان وبلاگهای مشابه شما می باشد،پس فرصت را از دست ندهید*


Miss
ساعت1:32---10 خرداد 1391
Bi hich dalili be yadat hastam at naghz konam ghanuni ra k elat mitalabad



پسرک آبی
ساعت18:08---8 خرداد 1391
سلام من تازه وبلاگ ساختم و امیدوارم تو به من کمک کنی که وبلاگم پیشرفت کنه

hesam
ساعت14:35---8 خرداد 1391
عضو شدم

hesam
ساعت14:34---8 خرداد 1391
عزیزم وب تو هم خیلی خوب تو اون وبتم واسم نویسندگی باز کن رمزمو بگو حتما سر میزنم

hesam
ساعت14:05---8 خرداد 1391
manam tanham va anghadr doostadh daram k hazer nistam ba kasi avazash konnam

selena
ساعت12:35---8 خرداد 1391
☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


جوجوطلا
ساعت13:57---7 خرداد 1391
سلام وب خشکلی داری به منم سر بزن[لبخند][گل][بدرود]


جوجوطلا
ساعت13:57---7 خرداد 1391
سلام وب خشکلی داری به منم سر بزن[لبخند][گل][بدرود]


nasrin
ساعت21:56---6 خرداد 1391
behem sar nemizaniyaaaa
biya
montazeram......


salam
ساعت23:39---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری اگر مایل به تبادل لینک هستی من را با این نام لینک کن و منهم تو را لینک کنم بگو
کاغذ دیواری ستاره من
staaaarman.mihanblog.com


نیلوفر
ساعت18:48---4 خرداد 1391
در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند... پرسید:فرزندم پس آدمت کو؟ اشک هایم را پاک کردم و گفتم:در آغوش حوای دیگریست..

شب آرزوهاست..آرزویی ندارم..دارم اما..باید قرعه بندازم..برای کسی که از من محتاج تر است..شاید کسی هم پیدا شد برای من آرزو کند..

آپم..


فاطمه
ساعت15:25---1 خرداد 1391
دم شما گرم

ღஜ°دل شـ ــکـ ــستـ ــهஜ°ღ
ساعت15:01---1 خرداد 1391
salam merc ke sar zadi webloge ghashangi dari

قطره ی اشک
ساعت14:07---1 خرداد 1391
سلام وبلاگ شما هم زیباست.موفق باشین ممنون که به وبلاگ من سرزدین.

دلشکسته
ساعت10:05---31 ارديبهشت 1391
"درونم غوغاست..ساده ميشكنم..با يك تلنگر كوچك.. اينگونه نبودم... شدم..!! "
آپم..لینک شدین..
بای تا های..[بدرود]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 4 / 2 / 1398برچسب:تنها,تنهایی,اس ام اس,پیامک,تنهاترین,عاشقانه,Single,Alone,aloneboy,alone boy,ساعت 16:15 نويسنده A_mohammad |